no tinc altre pretensió que mostrar els llocs que visito i donar-los a conèixer
si a algú li fa falta més informació -apart de les coordinades- per arribar a algun lloc, amb molt de gust l'hi donaré

diumenge, 26 de juliol del 2015

Castellnou de Bages

Conjunt de Edificis  41º50.067', 1º50.272'
Les coordenades corresponen a l'aparcament que hi ha. És un conjunt que val la pena dedicar-hi una bona visita, tant pels edificis com per la seva historia. L'església amb els seus absis, les ruïnes de la casa Rectoral i el Museu del Maquis. Un parell de dies després de la visita vaig trucar a l'ajuntament, per demanar informació, hi varen dir-me que si tornava per aquella contrada, els truqués abans i ens podríem posar d'acord perquè m'obririen els llocs que vaig trobar tancats. Els hi dono les gràcies per la seva amabilitat. Em sembla que també hi fan visites guiades, però seria millor preguntar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada